Support & Service
Här hittar du alla kontaktuppgifter för vår Service & Support
Support
Kontaktuppgifter
Som del i ett nätverk av återförsäljare har vi på Svenska KassaCenter varit drivande i framtagandet av en supporttjänst för våra systemkunder. Denna tjänst innefattar fri telefonsupport under dygnets alla timmar årets samtliga dagar.
Härigenom erhåller våra kunder en snabb återkoppling och åtgärdande av eventuella problem kostnadsfritt.
Support Es-Kassasystem
Telefon: 08-410 509 90
E-post: support@eskassa.se
Support Omega-kassasystem
Telefon: 035-777 91 35
E-post: info@kassa-center.se
Support EasyCashier-kassasystem
Telefon: 08-12 44 88 00
E-post: info@easycashier.se
Support Kassaregister
Telefon: 035-777 91 35
E-post: info@kassa-center.se
Support Bambora-terminal
Telefon: 010-10 66 000
E-post: support@bambora.com
Support WestInt-terminal
Telefon: 035-777 91 35
E-post: info@kassa-center.se
Support Nets-terminal
Telefon: 08-609 92 00
Support Elavon-inlösenavtal
Telefon: 08-59 36 64 67
E-post: kundservice@elavon.com


Service
Service av hårdvaran
Service och Supportorganisationen är hjärtat i vår verksamhet. Våra tekniker är därför utbildade i samtliga system som vi arbetar med för att kunna utföra en så bra och komplett service som möjligt. Detta eftersom vi vet vilken vital funktion kassaplatsen har i alla verksamheter.
Erfarenhet visar att livslängdskostnaderna för de anläggningar som får kontinuerligt underhåll blir betydligt lägre än för de som lämnas utan underhåll
Service av Kassasystem och Kassaregister
Telefon: 035-777 91 35
E-post: info@kassa-center.se